Reklamacje

Reklamacje

Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie posiada wady lub nie jest zgodny z opisem, masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu. W celu zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami, aby uzyskać instrukcje dotyczące procesu reklamacyjnego.

Jak zgłosić reklamację:

  1. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta mailowo lub telefonicznie, opisując problem oraz załączając zdjęcia wad produktu (jeśli to możliwe).
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny, który dołączony jest do zamówienia lub pobierz go z naszej strony i dołącz do przesyłki zwrotnej.
  3. Odeślij produkt na adres wskazany przez nasz dział obsługi klienta.

Po otrzymaniu i zweryfikowaniu reklamowanego produktu, poinformujemy Cię o decyzji reklamacyjnej w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy koszt towaru, wymienimy produkt lub zaproponujemy inne rozwiązanie. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Logo Tranomafana.pl